Clear

0°C

Clear

Notícies de TIC i Comunicació de l'Ajuntament de Seva

Tota la informació, a Telegram!

La Generalitat de Catalunya ofereix a la ciutadania diverses eines de missatgeria instantània per rebre notícies; trobar farmàcies, comissaries o centres mèdics; o demanar informació a través de missatges

La Direcció General de l’Administració Local de la Generalitat de Catalunya posa a disposició de la ciutadania diverses eines de missatgeria instantània que funcionen a través de l’aplicació de Telegram:

  • El canal gencat en què es difonen notícies, continguts i informacions d’alt valor de servei i que us poden resultar d’interès. El canal es va posar en marxa el 2016 i, així, la Generalitat es va convertir en la primera institució pública que disposava d’aquesta eina, tal com fan també alguns mitjans de comunicació, partits polítics i empreses. Trobareu la informació més útil i fresca al canal (https://t.me/gencat).
  • El servei de consultes 012, que funciona com a complement d’atenció telefònica a través de missatgeria instantània.
  • El gencatBOT envia cada dos divendres tres històries en què l’usuari interactua amb l’aplicació. Una nova manera d’informar dels serveis i de l’actualitat de la Generalitat dialogant i a partir dels interessos de cadascú (https://t.me/gencatbot).
  • Amb el bot@equipamentsbot es poden localitzar, a través de la geolocalització, centres sanitaris, farmàcies i comissaries de Mossos d’Esquadra.

Per descarregar l’aplicació de Telegram, cal anar al market del sistema operatiu del vostre mòbil: Android (Google Play) o iOS (Apple Store).

 

20160517 telegram canal

Contacte

Ajuntament de Seva

 C. de Dalt, 5 08553 Seva

 938 840 111

 938 840 214

seva@seva.cat

- - - - - - -

Guàrdia municipal de Seva

Whatsapp - 686 418 444

Twitter - @t686418444

vigilantnit@gmail.com

- - - - - - -

EMD SM Balenyà

 C. del Casal, s/n 08554 S.M. Balenyà

 93 812 49 42

info@smbalenya.cat

- - - - - - -

Facebook

 

Twitter

Instagram - #WebSeva