Seva crea una borsa de treball d’auxiliars administratius per l’Ajuntament
Aquesta convocatòria servirà per cobrir les futures vacants d’auxiliars administratius que puguin sorgir a l’Ajuntament durant dos anys. La borsa de treball es crea en format d’oposició, això vol dir, que les persones que vulguin presentar-se hauran de passar per unes proves de selecció i complir certs requisits com tenir la nacionalitat espanyola, tenir com a mínim el títol de la ESO (o equivalent) o ser major de 16 anys.
Les persones que es vulguin inscriure hauran de presentar la documentació acreditant que compleixen tots els requisits i un cop validat, se’ls citarà per fer les proves. Aquests proves consten de dues fases: una prova d’idioma per valorar els coneixements de llengua catalana i/o castellana, una prova teòrica i pràctica, i per últim, una entrevista.
El departament de Recursos Humans contactarà als aspirants segons les qualificacions obtingudes en aquestes proves per oferir-los el lloc de feina.
Per a més informació teniu tota la documentació relativa a les bases de la convocatòria adjunta a aquesta nota.